Gallery

Death, in Paris, of a head of Libyan mercenaries from Misurata – Morte, a Parigi, del capo dei ‘ribelli’-mercenari di Misurata (Eng-Ita)

15 N0vember 2011 Death, in Paris, of a head of Libyan mercenaries from MisurataChabab Libya El Ahrar – The head of Eastern Front of the city of Misrata, Ibrahim Mohamed Elhalbous, died Sunday in a Paris hospital from injuries in the attack in the city of Sirte.

This confirms that the Misurata ‘rebels’, with their killers reputation, came to Paris discreetly and in the silence of the media, to ensure that French public opinion don’t move.  Pictured left is the No. 1 of the CNT and on the right is Brahim Mohamed Elhalbous.

15 N0vember 2011 – Morte, a Parigi, del capo dei ‘ribelli’-mercenari di Misurata Chabab Libia El Ahrar – Il capo del fronte orientale della città di Misurata, Ibrahim Mohamed Elhalbous, è morto domenica in un ospedale di Parigi per le ferite riportate in un attacco nella città di Sirte.

Ciò conferma che il ‘ribelle’ di Misurata, con la sua reputazione di assassino, è venuto a Parigi con discrezione e nel silenzio dei media, per assicurare che l’opinione pubblica francese non si muovesse. Nella foto: a sinistra c’è il numero 1 della CNT, e sulla destra è Mohamed Brahim Elhalbous.

Comments are closed.